CO LUDZIE POMYŚLĄ?

03:40

Dziś pójdę bez makijażu.
Dziś ubiore się w pierwsze lepsze rzeczy z szafy.
Dziś zrobię to na co nigdy nie miałam odwagi.

1000 postanowień na kolejny dzień,  0 wykonanych i codziennie to samo pytanie - "A co ludzie pomyślą",  czyli szara rzeczywistość.  

Na codzień każdego z nas otaczają osoby,  które są wyznacznikami mody. Aby uniknąć krytyki staramy się być podobni do nich,  zachowywać się i ubierać tak jak oni,  chowając każdego dnia swoje marzenia i upodobania w kieszeń. 

Robiąc to nie zdajemy sobie sprawy, że dzięki temu świat robi się nudny pełen takich samych ludzi... Powinno być inaczej!  Każdy jest wyjątkowy na swój sposób i nie powinien się zmieniać z powodu krytyki lub krzywego spojrzenia. 

Dlatego pamiętaj! Rób to co kochasz,  a nie to co jest fajne według twoich znajomych, bo grunt to być sobą!  :)







Kurtka - Secondhand
Koszulka - Reserved
Spodnie - Cubus
Buty - Vans off the wall

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetny post ! Najważniejsze być sobą, jednak czasem niektórzy po prostu wstydzą się wyjść bez makijażu, bo np cerę mają nie najlepszą :P Cudowna stylizacja, jesteś taka chudziutka :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :*
    Ciekawy post :)
    http://anonimowaa12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne Zdjęcia, ja zawsze sobie myślę co ludzie pomyślą albo jak już powiedzmy obiorę byle co i wyjdę na zewnątrz do ludzi to dopiero wtedy sobie tak myślę

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam Cię jeszcze z poprzedniego bloga. Zrobiłaś duży krok do przodu, Twój blog jest teraz całkiem inny, bardzo mi się podoba. Gratuluję i życzę powodzenia ;)
    +obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dziękuję! Takie komentarze bardzo motywują do dalszej pracy. Jestem miło zaskoczona, że ktoś pamięta mojego starego bloga, a teraz wchodzi i tu :) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Jak zobaczyłem 1 zdjęcie myślałem ze jesteś Gimnazjalistką xdd
    Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń