SPRING OUTFITS

05:39


Hejka!
Na początku baaardzo przepraszam za to, że długo nie było posta, ale pewnie zauważyliście,że zupełnie odnowiłam bloga i uważam, że wyglada teraz o wiele lepiej.
A więc dziś przygotowałam dla Was kilka outfitow wiosennych. Co prawda w sklepach możemy znaleźć już letnie kolekcje, ale pogoda bywa jeszcze rożna :) No to przejdźmy do stylizacji.

Pierwszy Outfit
Co prawda powoli odchodzę od outfitow White & Black, ale bardzo podobało mi sie połączenie tej bialej koszulki z ozdobnym zakończeniem z czarnymi jeansami. Dodatkowo dobrałam do tego białe buty na wysokiej podeszwie, ktore na pewno zwrócą uwagę nie jednej osoby ☺️
  T-Shirt - Klik

 Jeansy - Klik


Buty - Klik
Drugi Outfit
W tej stylizacji granatowe jeansy połączyłam z pomysłowym t-shirtem w iphonowe emoji od Sugar Pills. Dodatkowo dobrałam holograficzne slip-on i torbę 🙋🏼

T-Shirt - Klik


                                                                                                                      Jeansy - Klik
 Slip-on - Klik

Torba - Klik

Trzeci Outfit
Do tego outfitu wybrałam ogrodniczki, którymi jestem oczarowana 😍 Do nich dobrałam granatową koszulkę w paski i czarne sandały 💕 

T-Shirt - Klik

Ogrodniczki - Klik


 Sandały- Klik

KTÓRY OUTFIT NAJBARDZIEJ WAM SIĘ PODOBA?

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Super blog :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy blog :*

    OdpowiedzUsuń
  3. MEGA <3 brawooo !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje :* i ogl. Bardzo interesujący blog ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. hej! nadrabiam w czytaniu Twoich wpisów bo miałam trochę zaległości i pomyślałam, że jeśli podobała Ci się ta koszulka z emoji to może wpadnie Ci w oko też bluza od mr. Gugu& miss Go własnie z emotkami, bo widziałam ją ostatnio w sklepie https://showroom.pl

    OdpowiedzUsuń