BEFORE I DIE...

12:13

"Before I die..." - Niby jeden z pomysłów na post, a jednak kryje za sobą pewną historię, w którą postanowiłam się zagłębić. Autorką projektu jest Candy, która zrealizowała go po stracie bliskiej osoby. Kiedy pomalowała ścianę jednego z budynku w Nowym Orleanie farbą tablicową, nie wiedziała, że może stać się inspiracją dla tylu ludzi. Na dzień dzisiejszy projekt został zrealizowany aż w 50 krajach, więc i ja postanowiłam stworzyć taką listę rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią. 


1.Zostać światowej sławy bloggerką.
To marzenie stawiam na pierwszym miejscu. Wiem, że brzmi to jak marzenie pięciolatki, jednak blogowanie jest jedną z największych moich pasji. Pragnę zwiedzać świat i poznawać nowych ludzi jak Maffashion czy Jessica.


2.Wydać książkę.
Już jako mała dziewczynka próbowałam pisać książki i wiersze. Moim pierwszym dziełem była książka "Pies na opak". Napisałam ją w 2 lub 3 klasie i dobrze pamiętam jak czytałam ją na forum klasy...:)


3.Założyć własny sklep internetowy z ubraniami.
To też jest jedno z moich największych marzeń. Przez pewien czas miałam nawet stronę na Cupsellu jednak za bardzo mnie ograniczał i zakończyłam na nim swoją działalność. Areta Szpura i Karolina Słota (Local Heroes) to jedne z moich inspiracji. 


4.Stanąć przy napisie 'Hollywood' w Los Angeles
Chyba każdy świetnie kojarzy ten ogromny napis na zboczu góry w Los Angeles. Marzę o tym, aby stanąć przy samych literach...Jednak aby dostać sie bezpośrednio pod sam napis potrzeba specjalne zezwolenie od firmy, na której terenie znajduje się ta atrakcja, co podobno nie jest łatwe.No cóż...Dla chcącego nic trudnego! :)


5.Znaleźć pracę, która będzie dla mnie przyjemnością.
Wstać o 6 rano i iść codziennie do pracy z uśmiechem. - O taką pracę chyba trudno...Jednak będę starała się znaleźć sobie taką robotę, która będzie dla mnie samą przyjemnością.


6.Zrobić dużo znaczący dla mnie tatuaż.
Chciałabym zrobić sobie tatuaż, który będzie miał w sobie ukryty sens i będzie dla mnie ważny przez całe życie.


7.Zamieszkać w Londynie.
Według mnie to jedno z najpiękniejszych miast zaraz po Paryżu. Chciałabym tam zamieszkać, chociaż na kilka tygodni. Przejechanie się słynnym Routemasterem czy zwiedzenie Muzeum Figur Woskowych to jedne z rzeczy, które najbardziej chciałabym tam zrobić.



8.Skoczyć na bungee.
Oglądałam wiele filmików na YouTube, gdzie podczas skoku zerwała się lina, mimo to nie zrezygnuje z tego skoku i być może w końcu to zrobię :P



9.Popływać w Cenote w Meksyku.
Cenote to naturalne zbiorniki wodne, których w Meksyku nie brakuje. Odkąd zobaczyłam Cenote na Snapchacie Maffashion uważam, że to jedno z najpiękniejszych miejsc na świecie, które MUSZĘ zobaczyć.



10.NIE ŻAŁOWAĆ NICZEGO W ŻYCIU.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Takie małe marzenia :)
    Popieram Cię. Nie powinniśmy żałować niczego i cieszyć się życiem ;)
    Ja też zawsze chciałam skoczyć na bungee/ze spadochronem, znaleźć wymarzoną pracę.. a na to ostatnie już mam mało czasu, ale myślę, że dokonam dobrego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na post, ja też jestem zdania , że trzeba spełniać swoje marzenia póki mamy na to czas. Widzę, że kilka tych postanowien mamy podobnych: tatuaż, mieszkanie w Londynie, mieć wymarzony zawód oraz własny sklep, dla mnie niekoniecznie internetowy, marzę o małym butiku albo kawiarence :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Trzeba spełniać marzenia! Moim chyba największym marzeniem jest podróż dookoła świata :) Powodzenia w blogowaniu!
    swiatmegi

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalia, sporo moich znajomych z branży modowej ma sklepy na Shoplo.com i są bardzo zadowoleni. Może warto spróbować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie za podesłanie linka :) W sumie czemu miałabym nie spróbować! Pozdrawiam.

      Usuń