BACK TO SCHOOL: OUTFITS

03:09

Hejka! :)
Jeszcze niedawno dopiero zaczynały sie wakacje...A już został ostatni tydzień sierpnia i powrót do szkoły! W dzisiejszym poście znajdziecie outfity do szkoły. W komentarzu napiszcie, który Outfit przypadł wam najbardziej do gustu.

Outfit #1
Pierwszy jak zwykle klasyczny, bo ja osobiście klasyczne outfity najbardziej lubię. 
Tu wybrałam biały t-Shirt z ciekawym nadrukiem, czarne rurki pasujące do każdej stylizacji, kultowe Adidas Superstar oraz czarny plecak.


T-shirt - Klik
                                                            

Spodnie - Klik


Buty - Klik


Plecak - Klik

Outfit #2
W tym outficie również wybrałam biały t-shirt z pandą wyszytą na kieszeni, czarną spódniczkę, kurtkę jeansową podkreślającą cały strój, białe trampki na grubszej podeszwie oraz skórzany worek/plecak.


T-Shirt - Klik

Spódnica

Spódniczka - Klik


Kurtka Jeansowa - Klik


Buty - Klik

Worek - Klik



Outfit #3
Do trzeciego outfitu wybrałam czarny sweter z napisem, białe jeansy, holograficzne buty oraz przeźroczysty worek na buty.


Bluza - Klik

Spodnie - Klik


Buty - Klik

TRANSPARENT backpack

Worek - Klik

Który outfit spodobał Wam się najbardziej?



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Mi osobiście najbardziej do gustu przypadł 2 zestaw :)
    Pozdrawiam!
    swiatmegi

    OdpowiedzUsuń