CZYM JEST DLA MNIE BLOGGER?

11:48

Siadam. Pełna weny twórczej pisze to, co spostrzegłam zainspirowana tym co mnie otacza.
W moim pamiętniku. Zwanym blogger.


Jest to mój własny świat. Planeta. Tu pokazuje siebie, pisze o tym co mi sie podoba i o tym co mnie ciekawi ale i zastanawia. We wszechświecie jest wiele takich planet. Każda ma swojego władcę i mieszkańców. Każdy 'władca' pisze. Bo ma dla kogo. Nie ważne, czy jest to jedna czy pięćdziesiąt osób. Ważne, że ta jedna osoba jest malutką cząstką każdej planety zwanej blogiem. Udziela się, komentuje, wyraża własne zdanie i motywuje do dalszej pracy. 
Fajnie mieć takich 'mieszkańców'. Zaczynając prowadzić bloga cieszy Cię każdy komentarz czy obserwacja. Wiesz wtedy, ze kogoś interesuje to o czym piszesz i zgadza sie z Tobą. 
A co gdyby Blogger nie istniał?
Co gdyby nikt nie stworzył tak wspaniałego miejsca w internecie?
Po postach na innych blogach w tym temacie stwierdzam, że jedni robiliby nieciekawe rzeczy, zaś inni w końcu odeszli by może od komputera i zdali test z matmy...:)
Cóż...Blogger ma swoje plusy i minusy ;) 
Jednak chyba każdy sie ze mną zgodzi,że jest to świetne miejsce do wyrażenia siebie.  





T-Shirt - Stradivarius
Spodenki - Stradivarius
Buty - Reserved
Torebka - Avon

 A dla Ciebie czym jest blogger?

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Masz rację , blog to coś więcej niż tylko dodawanie zdjęć i postów, to styl życia i pomysł na nie :D Zapraszam do mnie, własnie zaczynam swój drugi blog, tym razem lifestyle, również zamierzam pisac od serca tak jak ty !
    Powodzenia dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i oczywiście masz rację, że blog to coś więcej ;) Dla mnie blog (mój jest recenzencki) to forma przekazania moich myśli i poglądów na dany temat ;)
    Pozdrawiam,
    http://wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń