AUTUMN OUTFITS

04:27

Hejka!
W raz z jesienią pojawiły się spore zmiany na blogu! Wreszcie wzięłam się za zrobienie wyglądu i wreszcie 'jakoś' to wszystko wygląda ;) Napiszcie w komentarzu jak Wam się teraz podoba.
Powracając do tematu postu...Były już spring outfits, szkolne outfity więc, dlaczego nie miałabym teraz zrobić i jesiennych look'ów? Oto kilka moich propozycji na jesienne dni.

Outfit #1
Pierwszy jak i zresztą każdy outfit w dzisiejszym poście jest trochę inny od tych poprzednich. Do pierwszego wybrałam t-shirt ze wzorem, jeansową spódnicę, kardigan i buty w bordowym kolorze dla podkreślenia całego outfitu.


Pull&Bear


Pull&Bear

Stradivarius
H&M

Outfit #2
W drugim outficie wybrałam musztardowy sweterek w połączeniu z czarnymi jeansami i czarne, wiązane botki.


Pull&Bear

H&M


Pull&Bear

OUTFIT #3
Trzeci outfit zdecydowanie różni się od pozostałych. Tu wybrałam bluzę z Local Heroes, jeansy z przetarciami i Reeboki stworzone przez Aretę.
Local Heroes



Pull&Bear

Reebok Areta Szpura







You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jeden z najlepszych blogów !��Mega post !��

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne ubrania �� idealne dla mnie♡♡
    Super blog.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się zestaw numer 3 a ta bluza Local Heroes jest przeurocza! Możesz powiedzieć mi co sądzisz o tej koszulce z napisem fake, tutaj jest na samej górze https://www.showroom.pl/marki/671,local-heroes bo zastanawiam się nad zakupem jej

    OdpowiedzUsuń