KONIEC ROKU 2015 - PODSUMOWANIE I NOWOROCZNE POSTANOWIENIA

12:50

Hejka!
Już od kilku dni chodzi za mną chęć napisania posta podsumowującego calutki rok.
Pierwsza myśl- Co tu podsumowywać skoro nic ciekawego się tak naprawdę nie działo? A jednak, nie szukając daleko znalazłam rzeczy o których mogłabym Wam tu napisać.
To może najpierw zacznę od 5 rzeczy, które wyjątkowo zapamiętałam z mijającego roku.

1.PRZEPROWADZKA
Pod koniec września wyprowadziłam się z Lublina do domu jednorodzinnego na wsi.

2.POSZŁAM DO GIMNAZJUM
Ze średnią 5,8 i paskiem na świadectwie trafiłam do gimnazjum.

3.ŚCIĘŁAM WŁOSY
Do ramion. Obiecałam sobie, że zapuszczę- Jednak ścięłam :')

 

4.NAPISAŁAM DOBRZE TEST SZÓSTOKLASISTY
Polski i matematyka- 36/41 pkt  Angielski- 31/40 pkt
Co do angielskiego trochę się zawiodłam, ale i tak myślę, że nie jest to zły wynik.

5.ZAŁOŻYŁAM BLOGA
Jest to oczywiście drugi blog. Wcześniejszy był tylko rozgrzewką :)

Mimo tego, brakowało mi jeszcze czegoś w 2015. Liczę na to, że 2016 będzie moim rokiem, pełnym pozytywnych wydarzeń. A oto kilka moich postanowień:

1.ZDOBYCIE 100 OBSERWATORÓW NA BLOGU.
2.UKOŃCZENIE 1 KL. GIMNAZJUM ZE ŚREDNIĄ 5,5.
3.ROZPOCZĘCIE SYSTEMATYCZNEGO BIEGANIA.
4.BYCIE BARDZIEJ OSZCZĘDNYM.
5.REGULARNE WSTAWIANIE POSTÓW NA BLOGA

I to chyba na tyle :) Może nie jest tego dużo, ale przynajmniej będę mogła spokojnie zrealizować wszystkie postanowienia. Przy większej ilości byłoby trudniej :)
A ja również i Was zachęcam do stworzenia takiej noworocznej listy postanowień. Życzę Wam udanego sylwestra i spełnienia marzeń w 2016! 

Uwaga! Od stycznia w zakładce shop znajdziecie informacje dotyczące sklepu, który rusza już niedługo! 







You Might Also Like

19 komentarze

  1. Mogła byś się bardziej przyłożyć oglądam już tego bloga trochę czasu i mi bardzo odpowiada,ale brakuje w nim czegoś jakiejś nutki chciałabym cie jeszcze zapytać o jaki sklep chodzi ???? Jestem dziennikarką może będę sprawdzać twój blog co jakiś czas i patrzeć jak ci idzie na razie tu czegoś brakuje mam nadzieje że dowiesz się czego, bo znam wiele lepszych blogów młodszych osób od ciebie. Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep z odzieżą. Niedługo na blogu wszystko się pojawi na ten temat. Jeśli mogłabyś podzielić się ze mną tym czego Ci tu brakuje byłabym wdzięczna.
      Oczywiście dziękuję za wyrażenie swojej opinii, jest to dla mnie bardzo ważne.

      Usuń
  2. Gratuluję sukcesów w tym roku i życzę następnych w przyszłym ;)
    Ja sobie obiecałam, że napiszę test gimnazjalny bardzo dobrze, skończę gimnazjum z paskiem i dobrze wybiorę szkołę ponadgimnazjalną :)

    Miłego wieczoru!

    by-asiulczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki i życzę jak najlepszego wyniku na teście gimnazjalnym :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Gratuluję sukcesów i życzę dalszego powodzenia!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, zazdroszczę takiej średniej. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Buziaki :*
    http://xmyxlittlexworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i spełnienia marzeń :-D

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog wygląda ciekawie, do tego dodajesz cudowne zdjęcia. Nie zmarnuj takiego talentu i pisz dalej! Chciałabym jeszcze przeczytać parę rzeczy spod twojej klawiatury :) Widać, że się starasz, a twoje posty czyta się z przyjemnością :D

    Wzajemna obserwacja? Wspierając się nawzajem możemy osiągnąć więcej :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Baardzo dziękuje :* Ja już obserwuję. Nie jest to Oczywiście nic nieznacząca obserwacja, ponieważ pierwszy post zrobił na mnie wielkie wrażenie i zostanę u ciebie na dłużej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie Ci w takich włosach :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje a co designu bloga chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę dziękuję! Dopiero zaczynam i po prostu bardzo chciałabym zrobić już ten pierwszy design :)

      Usuń
  10. Powodzenia w realizacji postanowień. :*
    Życzę Ci dużo niezapomnianych chwil w 2016. :D
    Obserwuję :)
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w realizacji postanowień! Widzę, że jesteśmy z tego samego województwa, ja mieszkam 40 min (jazdy) od Lublina :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo dobrą średnią! Gratki ♥
    Także przeprowadziłam się z miasta na wieś. Wiem jak to jest :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, świetna średnia, konkratulejszyns <3 Ja miałam z angielskiego 39/40
    Powodzenia, zrealizuj swoje cele! :)

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka średnia😨 Ja z angielskiego miałam 40/40❤Jak zawsze świetny post ❤

    Zapraszam na bloga mojej koleżanki : hopeismylifenotyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka średnia😨 Ja z angielskiego miałam 40/40❤Jak zawsze świetny post ❤

    Zapraszam na bloga mojej koleżanki : hopeismylifenotyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne posty :) i w ogóle dzięki że jesteś! Nie przestawaj tego robić.
    A w wolnej chwili zapraszam do mnie: normal-unnormal-life.blogspot.com mam nadzieję że się spodoba

    OdpowiedzUsuń