NASZYWKI I PRZYPINKI

06:40

Od kilku dni chodzi za mną wielka ochota napisania posta godnego uwagi, ale tak naprawdę nie chciałam żeby był to znów post o butach czy jakichkolwiek innych rzeczach, które często się tu pojawiają. A więc jest to takie nietypowe DIY. Nietypowe, ponieważ nie będę dużo tłumaczyła jak to zrobić czy coś w tym stylu, bo sprawa jest banalnie prosta, a zarazem mega stylowa.

Czasami na naszych koszulkach, jeansach pojawiają się plamy, które nie zawsze da się uprać, dziury, których nie da się zaszyć czy po prostu niegdyś nasz ulubiony t-shirt znudził nam się i potrzebuje "odświeżenia". Z pomocą przychodzą nam przypinki czy naszywki w przeróżnych kolorach i wzorach. Szczególnie spodobały mi się te ze Stradivariusa. Dzięki nim zwykła koszula czy przetarte spodnie przyszywając kilka takich haftowanych naszywek mogą znów zamienić się w stylową część outfitu. Oto kilka propozycji:




LOCAL HEROES 29.99ZŁ



STRADIVARIUS 19,90ZŁ

STRADIVARIUS 29,99ZŁ
LOCAL HEROES 19,00ZŁ

Zdjęcie 1 KOMPLET 6 SPINEK ZE STOKROTKĄ z Zara
ZARA 59,90ZŁ
STRADIVARIUS 29,90ZŁ




You Might Also Like

27 komentarze

  1. Ciekawy pomysł z tymi naszywkami. :) Często widzę teraz w sklepach spodnie całe w takich kolorowych naszywkach. Nie chciałabym mieć ich tak dużo, ale 1-2 na pewno nadałyby drugie życie moim ubraniom. ;)

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem, super pomysł! Poza tym, na pewno dodałyby takiego stylu, szyku, jakkolwiek to nazwać, ciuchom. Jak wspomniałaś, ,,odświeżyłby'' je. Kiedyś powinnam wypróbować zrobić coś takiego. :) Również obserwuję. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie noszę przypinek, jakoś mi się nie podobają
    Pozdrawiam i zapraszam
    basiaabloog.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne naszywki, ja uwielbiam je szczególnie na akcesoriach takich jak np. dżinsowy plecak :) Czas odświeżyć garderobę na wiosnę!

    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeansy z naszywkami i bardzo je lubię. :)

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne naszywki :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszywki to świetna sprawa. Można fajnie nadać nowe życie, np dżinsom :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł :) Już od jakiegoś czasu zamierzam kupić sobie jakieś ciekawe naszywki, jednak na razie nie znalazłam czasu na ich szukanie. Te z Local heroes są świetne!
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ubrania i plecaki zdobione naszywkami. Świetnie się prezentuję i dają "to coś" przeciętnej rzeczy.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tymi naszywkami,i fajnie,że zrobiłaś z tego post,bo można sobie coś pokupować i kreatywnie odświeżyć ciuchy :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś kupiłam takie naszywki w którejś z sieciówek i zrobiłam tak jakby swoją koszulkę.
    naszywki to moze być i świetna zabawa, a także przez nie mozna zrobić swoją, niepowtarzalną koszulkę czy inna rzecz.
    świetny blog, zostaje obserwatorem i będę wpadać częściej :)

    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszywki to z pewnością dobra alternatywa na przybrudzenia, dziurki i plamy. W dodatku to bardzo modny dodatek do wszelkiego rodzaju ubrań. Spodnie, kurtki, koszulki, torebki- to wszystko jest teraz ozdobione nie czym innym, a naszywkami/przypinkami! Z Twoich propozycji spodobała mi się najbardziej ta przypinka z tęczą :D
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł z tymi naszywkami, nie dość, że mogą przykryć jakieś plamy czy zabrudzenia, to jeszcze nadadzą ciekawy wygląd :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie, mogę liczyć na rewanz? :) http://fioletowetrampki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moze kilkadziesiąt naszywek w jednym miejscu wyglądałoby złe ale 1-2 w odpowiednim miejscu potrafi uatrakcyjnić ciuch :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam te naszywki w Stradim. Ogólnie mieli też dużo rzeczy z już naszytymi naszywkami. To jest super pomysł, mi przypominają trochę komiks i lata 70., 80. czy 90., bo jakoś wtedy takie jeansowe kurtki z naszywkami były modne. Poza tym można się jakoś wyróżnić, a jakaś stara rzecz może z powrotem wyglądać ciekawie.
    Przeczytałam też post "co sobie ludzie pomyślą?"
    Oba (ten z naszywkami i właśnie ten o ludziach) są fajne, choć można by trochę rozwinąć temat obserwuję :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam na nowy post ♥
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Naszywki zdecydowanie nie w moim guście,ale innym pasują.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych Świąt :*
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne naszywki *.* Życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ej, ci powiem, że ciekawy pomysł! Haha, wypróbuję :P
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha, nigdy o naszywkach nie myślałam, ale z chęcią wypróbuję twój pomysł.
    Obserwuję :*

    natalie-entourage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. coraz więcej ubrań z naszywkami w sklepach, więc warto poświęcić im chwilę uwagi :)
    obserwujemy? ja już Cię obserwuje

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Tęcza najlepsza! Fajny pomysł. Zawsze jak miałam jakąś plamkę czy dziurkę to wyrzucałam ciuchy do szafy w której mam rzeczy koło domu ale teraz pomyslę trochę nad jakimiś przypinkami lub naszywkami ^^
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Również obserwuję!
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pełno takich rzeczy teraz w sklepach :)
    Wspólna obserwacja ? :)
    Zapraszam http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. te z Local Heroes mi się mega podobają, chyba musze sobie zamówić i dorzucić do swoich jeansów. Naszywki mega pomysł, bardzo się cieszę, że powracają. I to śmieszne, bo nigdy w sumie za nimi jakoś nie szalałem. A teraz zrobiłem sobie sam całą parę jeansów w takim stylu. Coś jak te z kolekcji DKNY, nie wiem czy widziałaś? 😊 Dzięki za posta, teraz wiem jakich naszywek mi jeszcze brakuje 😃

    Jak byś chciała swoją drogą, to zapraszam tez do siebie 😊 tutorial na parę jeansów z naszywkami krok po kroku właśnie wrzuciłem na bloga 😛

    OdpowiedzUsuń