SPRING OUTFITS 2016

10:55

Hejka!
Dzisiaj po krótkiej przerwie przychodzę do was z nowym postem. Są to outifty wiosenne po raz drugi na moim blogu. Rok temu post o tej samej tematyce znalazł się w trójce najpopularniejszych postów, więc dlaczego nie zrobić ich i w tym roku?  Oto trzy stylizacje wybrane przeze mnie:

Outfit #1
W pierwszym outficie zdecydowałam się na pastelowe kolory. Wybrałam kurtkę bomber, która jest teraz jednym z hitów modowych tej wiosny, biały golf z krótkim rękawem, jeansy i pastelowe Vansy Old Skool.
 
 
Zdjęcie 2 SPODNIE JEANSOWE ESSENTIAL FITS z Zara
 
Kurtka - Stradivarius
Golf - Stradivarius
Jeansy - Zara
Vansy- Vans
 
0utfit #2
Druga stylizacja to kurtka jeansowa, luźny t-shirt, różowe jeansy i superstary ze złotymi detalami, które są dopełnieniem całego outfitu.
 

 
 
 

 
 
 
 
Kurtka - H&M
T-Shirt - Pull&Bear
Jeansy - Stradivarius
Adidas Superstar Metal-Toe - Adidas
 
Outfit #3
W trzecim outficie połączyłam delikatny, różowy sweterek z czarno-białą spódniczką i czarnymi botkami na obcasie :)
 
 
 
 
Sweterek - Stradivarius
Spódnica - Pull&Bear
Buty - Vagabond
 
Który outfit się Wam najbardziej spodobał?


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ładne zestawienia tworzysz.:) Podobają mi się takie pastelowe kolory.
    Chyba najbardziej podoba mi się pierwsze zestawienie.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje :)
    Kurtka jeansowa najbardziej mi się podoba c:
    Zapraszam Mój blog klik
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty cudowne <3

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, dopiero zaczynam i to dla mnie duża motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam do Ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w moich 2 postach, jest to dla mnie mega ważne. Zawsze się odwdzięczam:* http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam buty na takiej kostce :D Są mega wygodne i bardzo przyciągają oko. Obserwuje :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super outifty ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna jest ta kurtka bomer jacket!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie z dziurami :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń