PRZEPIS NA...IDEALNY DZIEŃ

14:11

Poniedziałek. Pochmurny dzień, godzina 6.00. Przecierasz oczy. Oczywiście...Test z historii już na pierwszej godzinie i kartkówka z niemieckiego na trzeciej. Ubierasz się, wychodzisz. Pech chciał, że stojąc na przejściu samochód przejeżdżający przez ulicę ochlapał ciebie całą. Dodatkowo kolejna 3 z biologii...



Każdy z nas ma te gorsze i te lepsze dni. Czasem wydaje się nam, że pech nas prześladuje i już gorzej być nie może...W dzisiejszym poście znajdziecie tak, jak mówi tytuł posta: przepis na idealny dzień.

JEST TYLKO JEDNA ZASADA, A MIANOWICIE:
 MYŚL OPTYMISTYCZNIE
Wstając rano powiedz sobie, że będzie to TWÓJ DZIEŃ. Wszystko będzie szło po twojej myśli, tylko dlatego, że WIERZYSZ, że się uda! Przywitaj dzień uśmiechem dając szczęście innym. Nie żałuj tego, co bezpowrotnie minęło, lecz raduj się życiem i korzystaj z chwili! Nawet jeżeli coś nie wchodzi lub zdarzają się w twoim życiu potknięcia- wstań i śmiało rusz dalej.
SPRAW, ABY KAŻDY DZIEŃ MIAŁ SZANSĘ STAĆ SIĘ TYM NAJPIĘKNIEJSZYM . Życie optymistów i pesymistów wygląda tak samo. Spotykają ich różne niepowodzenia, ale i sukcesy. Różnica pomiędzy nimi polega na tym jak je postrzegają. Pesymiści doszukują się wielkich przegranych w małym potknięciu, a dla ludzi patrzących optymistycznie jest to tylko chwilowy kryzys.
Dlatego pamiętajmy, że życie jest pełne porażek i wielkich zwycięstw- najważniejsza jest wiara w siebie i swoje możliwości!

Przy okazji zapraszam was do sklepu http://www.soaestheticshop.com/ w którym na całe zakupy macie -10% z kodem realnatalie







You Might Also Like

7 komentarze

  1. Optymistyczne nastawienie to już sukces :D A pamiętajmy, że pesymiście krócej żyją ;)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja codziennie myślę optymistycznie. ale nawet taką optymistkę jak ja od czasu do czasu łapie depresja ;) zgadzam się z tym że najważniejsza jest wiara w siebie i swoje możliwości :) cudowne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, motywujący post! :)
    Moim zdaniem z optymizmem, nawet najgorszy dzień może okazać się cudowny :3

    Pozdrawiam!

    Www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze staram się myśleć optymistycznie, chociaż nie zawsze to wychodzi, bo są takie momenty, że człowiekowi chce się jedynie płakać.
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem optymistą i staram sobie stwarzać jak najmniej problemów. nawet kiedy cos mi sie nie uda w życiu to nie warto się poddawać :)
    Mój blog Zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem optymistą i staram sobie stwarzać jak najmniej problemów. nawet kiedy cos mi sie nie uda w życiu to nie warto się poddawać :)
    Mój blog Zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny i mądry wpis. To bardzo ważne aby myśleć optymistycznie, nawet kiedy ma się gorszy dzień. Niestety to nie zawsze takie łatwe, więc warto mieć też kogoś, kto nas wesprze :) Obserwuję i zapraszam do mnie - candymona

    OdpowiedzUsuń