THE KYLIE SHOP

02:46

Kylie jest moją wielką inspiracją. Uwielbiam jej osobę pod względem charakteru i wyglądu. Śmieszą mnie ludzie oceniający ją jako płytką, bogatą, plastikową dziewczynę.- Są to oczywiście jedne z delikatniejszych słów kierowanych w jej stronę.PAMIĘTAJMY O JEDNYM- NIE OCENIAJMY LUDZI PO OKŁADCE:)))
Powracając do tematu, po ogromnym sukcesie pomadek, które były jednym z największych must-have'ów tego roku, w końcu doczekaliśmy się otwarcia sklepu z zaprojektowanymi przez nią ubraniami, które tak jak kosmetyki odniosły wielki sukces. Szczerze mówiąc, jestem bardzo mile zaskoczona. T-shirty kupimy już za 140 zł co przy tego typu sklepach nie jest jakąś wygórowaną ceną. Martwiącą sprawą tak jak w przypadku kosmetyków jest przesyłka, której koszt wynosi tyle co połowa cena koszulki...W przypadku ceny case'ów czy bielizny jest to już zupełnie nieopłacalne skoro więcej zapłacimy za samo dostanie paczki niż za samą rzecz. 
Ky pozytywnie również zaskoczyła nas stacjonarnym sklepem w LA, który przyciągnął tłumy.
Ubrania dość charakterystyczne jak dla Kardashianek i Jennerek. Można by nawet stwierdzić, że tańsza wersja Yeezy od Kanyego z nadrukami w stylu Ky. Koszulka Ky&Kendall, czarna bluza z Ky i pomarańczowa to jedne z górujących na mojej liście i jak według mnie zupełny goals.


Znalezione obrazy dla zapytania pop up shop kylie jenner

Znalezione obrazy dla zapytania westfield topanga mall kylie pop up

Znalezione obrazy dla zapytania kylie kendall distressed tee
Znalezione obrazy dla zapytania kylie kendall distressed tee

Znalezione obrazy dla zapytania kylie kendall distressed tee

Znalezione obrazy dla zapytania the kylie shop

A WAM CO SPODOBAŁO SIĘ NAJBARDZIEJ?



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń